Archery Practice Rehberi


Merhaba! Şimdi sizlere Foxotic'in ilk oyunu olan Archery Practice'i tanıtacağım. Ayrıca nasıl oynanıldığını ve nereden oynanıldığını da göstereceğim. Öncelikle hemen aşağıdaki "Devamını Oku" yazısına tıklamanız gerekiyor. Sonrasında her şeyi öğrenebilirsiniz.

Önce haritadan Kanyon'a gidin. Yani en üstteki kayalık olan yer. Gittiğinizde sağ tarafa doğru ilerleyin ve aşağıdaki resimde benim durduğum yere kadar gidin ve oraya tıklayın.


Sonra aşağıdaki yer çıkacak karşınıza. Buradan da benim aşağıdaki resimde işaretlediğim yerdeki oka tıklamak yeterli oyuna başlamak için. Hemen tıklıyoruz.


Bize şu soruyu soruyor: "AcheryPractice oynamak istiyor musunuz?" Ve iki tane de cevap var. Buralara kadar gelmişiz, oynamadan gider miyiz hiç? :D Hemen "Yes" seçeneğini seçin.


İşte başlıyoruz! Oyunun giriş ekranı. Oldukça etkileyici. Oyunu oynayasımız geldi hemen, değil mi? Pekala. Haydi başlayalım.


Şimdi, oyuna girdiğimizde aşağıdaki ekranla karşılaşıyoruz. Oyunu oynayabilmek için yapmanız gerekenler şunlar:
  1. Yukarı ve aşağı yön tuşlarıyla okunuzun yönünü ayarlayın.
  2. Boşluk tuşuna basılı tutarak hızınızı belirleyin. Ama rüzgara dikkat edin! Sol üst tarafta hızın hemen yanında rüzgarın ne tarafa ve ne kadar estiği yazıyor. Ona göre ayarlayın hızınızı. Eğer rüzgar çoksa çok az bir miktar hız size yetecektir. Ama rüzgar yoksa bu hız size yetmeyecektir.


Yine alt kısımda gördüğünüz gibi 11 tane okumuz var. Bu oklar bitince oyun da bitiyor. Her bir oku tam vurduğunuzda size 1 demir para veriyor. 11'ini de vurursanız 11 demir para alırsınız. Okları aşağıdaki tahtaya vurmanız gerekiyor. Bu biraz zorlu bir şey. Gördüğünüz gibi ben de başaramadım ve sinir oldum. Bayağı uğraştım ama 1 demir para kazanmayı başardım... :D


İşte burada... Skor tablosu. 99 gerçekten çok büyük bir skor bu oyuna göre. Bunları yapan kişi oldukça ustalaşmış. :D


Bugünlük de bu kadar... Sonra görüşmek üzere! Bir yanlışlık varsa yorum atarak bildiriniz.

- Yesil Z

1 yorum: