Yeni Anasayfa (19/6/2014)

Merhaba tilkiler!
Bugün Foxotic'in sitesine bir göz attım ve tamamen yenilendiğini gördüm. Aslında yenilenmemiş, eski teması biraz daha düzeltilip geri getirilmiş. Ama yine de eski temadaki hataların düzelmesiyle kusursuz bir görünüme sahip olmuş!


Şu anda resmi olarak Kapalı Beta başlamış bulunuyor. Eğer siz de bir Kapalı Beta üyeliği aldıysanız, hemen "Play Now"a basarak oyuna girebilirsiniz. Ama Bir üyelik satın almadıysanız şu anda giriş yapamazsınız. Yani Kapalı Beta'nın bitmesini beklemek zorundasınız. Ben de henüz bir üyelik satın alamadığım için giremiyorum.

Her neyse, Anasayfadaki resimlere bakıldığında birçok yeni mini oyunun geldiğini ve odaların düzenlendiğini görebiliyoruz. Umarım bu sefer her şey mükkemmel olur. Yakında da mobil olarak birkaç mini oyun yapmayı planladıklarını görüyoruz bir de. Hemen sol tarafta "Mobile Apps"e tıkladığımızda yakında mobile gelecek olan mini oyunları görebilirsiniz.

Sağ taraftaki video ise oyunun resmi tanıtım videosu. İzlemeyenler hemen izleyebilirler. Bunun dışında herhangi bir şey yok. Hepinize iyi eğlenceler! Şimdiden hesap satın almış arkadaşlarımız iyi eğlenip bize fotoğraf atabilirler. Alamayanlar da daha sonra artık...

Sonra görüşmek üzere.

- Yesil Z

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder